Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu har lite snö fallit....

Äntligen kom det lite snö, så mysigt!!
Barnen har varit ute i omgångar idag för att åka madrass och pulka.

Tom Ninnas har varit ute och åkt pulka och jag hängde på medans pappa hennes drog henne i pulkan, sen gick vi hem för smset tutade i min mobil. Det var min kusins familj som ville ha lite kaffe, de hade handlat med sig fika bröd.

Har gjort Risgrynspudding för första gången i mitt liv och det blev jue inte så dumt, smaskigt med saftsoppa till.

Ninnas provsmakade innan hon somnade, hon hade ej sovit middag i dag såå en trött liten tös hade vi ikväll.

I morgon hoppas vi på lite mer snö....


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0