Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Lite ovanligare natt...

Minsta charm-trollet vaknade och var blöt, var bara att tvätta av henne och byta i sängen. Medans fick hon ligga på min plats, tror NI hon ville byta plats sen till sin säng.

Nä nä..mamman (jag) fick vackert kliva upp. Bus ungen, illskrek och väckte väll halva huset så hon fick ligga kvar.

Så nu hamnade jag här en stund.

Helgen har varit full med funderingar så ja kan sammanfatta det med en lugn helg med mycke tankar.
Igår var barnen till Hede för att åka slalom och pulka med "sin" Liza (min syster).
Kuligt verkar de haft i alla fall.
Städning stog på vårt schema, tyvärr så gjorde inte jag så stor nytta. Då det värkte i min vänster sida i går.
Men men...Nu är det måndag och nya uppdrag.

Ta vara på den man vet aldrig vad som händer, glöm inte att säga ÄLSKAR DEJ till dem du älskar


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0