Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Då har vi september...

Länge sen jag uppdaterade oj oj men tiden bara flyger i väg.
Ja eller så e det vi som har mycket på gång hela tiden men inte lika lätt att uppdatera när man e ensam med alla kidsen.

Jag jobbar och jag har tre på skolan och minstingen får vara hos mormor och morfar så länge.

Tufft men det är sanningen!!!

Har haft fyra dagars ledigt nu men det känns inte som såååå....

Skriv gärna någon ra till mig och barnen, tipsa gärna om tävlingar.


Kommer tillbaka...


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn Aladdinaskar lagom till jul...

halloj ! Det var egentligen det sammanlagda resultatet jag ville ha, men jag kan räkna så det är inga problem :) Trevlig kväll & Lycka till !

2011-11-26 @ 21:30:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0