Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Tävlingsdags hos Småstadsprinsessan.

Tävlingslänk:

http://www.smastadsprinsessan.se/2011/06/bareminerals-tavling.html


bareMinerals Beyond Gorgeous Kit

Ja just det du kan vinna ett av två kit, alltså två stycken lottar hon ut. Värde på kitet 2.600:-

Det e jue kanoners om man skulle ha den turen MEN annars så kan jag lova ER att detta är en underbar blogg, lättläslig och naturlig och framför allt så har hon enormt med smink tips på produkter osv.
Jag fann denna blogg, genom en tävling sen hittade jag själv tillbaka till henne igen.
Lägg till hennes blogg på bloglovin så missar du inget av hennes inlägg.

Påminner lite om tävlingen, klicka in på länken den avslutas nämligen den 6 juni.

LYCKA TILL ALLA MINA VÄNNER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0