Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Söndag kväll...

Det börjar dra i hop sig och i morgon ska jag börja jobba i gen då.....

I dag har två av barnen och jag myst ute....köpt glass på affären.

En lyckad dag trots allt....

Barnens pappa är fortfarande på vift hos X (krysset,exet el vad jag ska kalla na).

Min sista lediga dag, har VI väll kunnat gjort nå kul med men inte då.

Jaja jag ska inte tjöta om det för det finns viktigare saker att lägga energin på....

Egentligen så skulle jag vilja SKRIKA rakt ut att jag hatar dem bägge två....men som sagt det hjälper inte just nu!!

Jag låter det rinna ut i sanden....jag vill inge mer orkar inte kämpa, så var det med det.

Nu ska jag kolla till tösen som äntligen somnat i sin säng....tror jag!!

Ha det så gött, kikar in om en stund....

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0