Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Lördag kväll.....

Utgång för mig ikväll, ja just det hör inte till vanligheterna att en fyrabarns mamma e ute och ränner!!
Men när Engmans Kapell e på gång, ja då rycker det i min inre takt.

Bara Älskar musiken....så får ni chansen i sommar så åk och lyssna på dem.
Lite Irländskt över dem....

En by mellan två berg, sjunger de om båtarna i Sunne, ja där har man växt upp. Kanske inte precis där...men i närheten.

Ja önskar er alla en underbar kväll....

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Johanna Ydner/ Mykidoo

Kul, hoppas du får en riktig kul kväll.

Jag har också bott i Sunne med omnejd :-)

Vänligen Johanna

2011-06-04 @ 19:46:35
Postat av: megan fagan (@facebook)

du har bloggat länge ser jag!

behöver du hjälp med din design?

2011-06-05 @ 02:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0