Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Äntligen så kan jag blogga när jag vill igen....

Here I come again....

Oj oj så länge jag varit borta...känns som en evighet!!

Men nu längtar jag till att förnya bloggen lite....och jag vann ju en ny blogg design och det ska bli kul och se hur den blir. Ska kontakta henne så fort jag kan....

Vill ha lilla Ingrid med på fotot oxå...nu när jag är fyrabarns mamma!!

I morsse så kom sambon i från Lappland...och han var inte hemma nå länge, sen stack han i väg och åkte skoter.
Tänk att det var så myckrt viktigare....

Ja det börjar jue bli några timmar nu....men vi ska mysa ändå utan han.

Barnen börjar vänja sig...att vara med sin mamma!!!

Ikväll blir det musik för hela slanten....och lite chips med dipp.

Ha en bra kväll ni oxå....

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0