Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jaha då kom den sista kvällen då....

Då packas det, allt ska planeras...

Barnen och jag blir kvar så länge!!

Känns sisådär...jag som solo mamma i några veckor framöver.

De jag har omkring mig säger att det där fixar du....

Ja det vet väll jag oxå men man vill väll bo i lag....vår familj splittras från och med i möra.
Det kommer aldrig bli lika igen...

Jag vet, han har jobbat borta förr...då åt andra hållet.

Jag hatar den här biten...jag är inte gjord för att ta hela ansvaret, jag skapade inte min familj själv.


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: walle

Ja kan inte va så lätt att ha alla fyra själv hela dagarna.. Som sagt så är ni ju två om dom..

Men du klarar dig säkert bra själv också!! :)

Kram!!

2010-09-20 @ 16:14:56
URL: http://walle85.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0