Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go morgon....LÖRDAG !!

Härliga tid, det är höst,alla färger skiftar i skogens natur.
Börjar bli lite små ruggigt...

Här sover alla...endast jag som är vaken.
Så himla skönt att de kan sova när de är lediga.

Jag är oxå trött men har ju fått det där kuliga som man typiskt jämt ska få så olämpligt.
Hahaha....det värsta är väll efter min fjärde förlossning så är det som att dra på kranen på fullt och jag går knappt ut. TYPISKT....jo om det finns toaletter i min närhet så kan jag vistas ute.

Näe nu ska jag kika runt och tipsa om lite tävlingar.

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Ps: Vann jue Weleda produkter i går, underbart härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0