Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Vilken dag detta varit....

Började ungefär som den slutade i går men lilla Ingrid bajsade ner hela sängen. Sen kräktes hon en stund senare.

Natten har varit såhär....

Nu har hon sovit mycket i dag och det hon fått behållt är vatten, lite vätske ersättning och potatis och majs. När hon fick gröten i morse så öppnade hon inte ens munnen och det är inte likt henne.

Min lilla flicka....

Sen ringde telefonen, vi har äntligen fått tid åt Simone på sjukhuset.
Samma DAG, shit fick skynda mig och ringa skolan. Hämtade henne direkt efter badet och sen i väg på sjukhuset.
Den svängen slutade med kryckor för hennes del.

Hon fick göra en undersökning, sen fick hon gå på gå-bandet en stund, gå i trappen, balans brädan. Sedan tillbaka till undersökningsrummet. Hon ska nu gå på kryckor till fredag en gång.....då ska vi dit igen och de ska ev tejpa hälkudden.
Ska även kolla på hur det går med hjälpmedlet i detta fall kryckorna.

Sen fikade vi i cafeterian och mötte där en arbetskompis som ska få barn den 5 december men hon har redan fått värkar så där blir det nog en liten bäs snart.
Kanske har hon redan fått, vad vet jag.
Lycka till ialla fall....

Nu tror jag Ninni har fått spratt i benen kanske börjar hon bli pigg...*hoppas*....


Vi handlade oxå på hemvägen....
sen när vi kom hem stack sambon i väg med exet och handlade.

Så han har nyss kommit hem....
Barnen och vi åt själv i dag, liksom i går för då var han oxå och hjälpte dem.

Lite snurrig kan man ju bli när han e hemma bara en vecka i stöten...och så ska han vara med dem hela tiden!!

Jag hade ljusparty i går, väldigt lyckat!!


Nu kommer stor tjejerna hem i från cafe, pappa möter dem de ringde hem och tyckte att det var mörkt.

Kanske blir det att baka en sockerkaka nu såhär på kvällningen.

Ha det så gött mina vänner.....

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej! tack för titten på min hemsida:)) Jag har börjat blogga igen så du kan gärna komma & göra ett besök..finns länk på min hemsida;) Heller den du ser nu:) MVH Irene

2010-10-28 @ 15:00:33
URL: http://nyttochgammalthosmej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0