Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Morgon pigga mamman....

Lilla Ninni tog chansen och somna om så här sitter jag och kan inte somna om.....TYPISKT!!

I går var "min" Walle (och bäsen) hemma hos oss, vi käkade middag och före det så tog vi en promenad och fikade lite.
I går så hjälpte Elin till med middagen eller rättare sagt hon gjorde en egen pizza som hon bjöd på.
Tyvärr så lade hon på banan så jag vågade inte smaka då Ninni inte tål banan.

JA just det NI läste rätt, hon tål inte banan.
Vår lilla flicka...blev jättedålig för ett tag sen.

Senare på kvällen fixade vi maräng swich, sött men gött!!

Ja det var väll gårdagen i text.

Nu nalkas en ny dag....

Det är lördag och sambon väntas hem....*längtar*.


Fortfarande mörkt ute....-2,3 ute.

Ha en fin dag...

jag återkommer under dagen.


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0