Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Det är storm ute....

Ser inte ut som vi hinner ut i dag och kommer vi ut så blåser vi väll bort.

Längtar efter värmen och solen nu....

I Gällivare har det kommit snö...

Jag döör om jag måste vara inne  idag....efter denna natt som varit.
Ni gör det BRA ni som är ensamstående med barn.

Ohh i alla fall så ska jag ha ljusparty den 26 oktober, längtar sååå....
Någon som vill komma av er som läser bloggen.
Kommentera gärna då så jag kan beräkna fikat.

Kommer även ha ett klädsparty, lite senare ifrån detta företag.

    

Ja just det NI gissa rätt:

www.blingo.se

Kläderna är miljötillverkade, så det låter himla bra tycker jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0