Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ingrid behöver er hjälp....bara att Gilla fotot.

Spännande, här hemma händer grejor...

Lilla Ingrid kryper för fullt, tänderna börjar komma,hon vinkar och pussar.

Mitt lilla hjärta det händer så mycket nu....

Jag skulle vilja att ni hjälper min söta Ingrid att vinna en tävling.

Först måste man GILLA Barnshopping.se på Facebook.

Sen klickar NI på denna länk:

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=6116932&o=all&op=1&view=all&subj=137439239636701&id=640576975


Här är min tös Ingrid, hon har Bergsjö dräkten på sig och den är hemsydd. Har blivit medlem på sidorna och hoppas nu på många Gilla tryck.
Tillhörande:Anette Jonsson


Ja hon är så himla underbar min lilla tös i sin Bergsjödräkt.

När ni Gillat Barnshopping.se   Då klickar ni på denna länk igen eller letar upp INGRID I Bergsjö dräkten och trycker på Gilla under fotot.

Tack på förhand/ Kram Ingrid och Nettan.

Kommentarer
Postat av: Berit

Fixat de ja! Ha de!

2010-11-13 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0