Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Varit och handlat....

Hallå där!!

Nu har vi varit och handlat igen. Jag tycker att vi handlar alldeles för mycket mat men som sagt det fattas ju alltid något.
Nu var det slut på Havregryn till gröten, limpa, mjölk. Nu har vi nyss ätit soppa till lunch och ikväll blir det isterband och dillstuvade pärer.

Ingrid sover i sin vagn på uteplatsen.

Elin kollar tvn, varvar med sin sparkcykel ....tror hon är lite raslös i dag.

Olowf är ute med sina kompisar och hittar på bus. (hela tiden)

Rök dags för sambon...

Hahaha tråkigt inlägg men lite uppdatering vad som händer i Hälsingland hos oss just nu.

Läste en blogg för en stund sen, där det stog åldern på henne som hade bloggen osv.
Hahaha hon var jue ung, själv drar man närmare 40 var dag som går.
Vart har tiden tagit vägen??

Tiden bara försvinner, jag känner skräck....över att det går så fort!!
Kan det vara 40 års krisen som börjat redan....mäh jag har jue några år kvar.

Vill göra så mycket....vad gjorde jag med min ungdom??

Men jag är nöjd ändå, älskar alla mina barn och min sambo.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller på å testar lite designer..:P Så ibland ser det förjävligt ut..haha..

2010-05-02 @ 17:18:38
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Lizelotte

Hann inte komma över ikväll. Men kanska i morgon..Ska iväg med Emma på sjukhuset på morgonen..

2010-05-02 @ 20:17:48
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0