Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

I går åt vi hos mamma och pappa.

Ja i går åt vi suring hos mamma och pappa, ja hos syrran oxå.
Elin och Olowf åt oxå...
Ingrid får ju i sig i från bröstmjölken....hon har inte mått något vidare, kan jag säga!!
Gråt, pruppar och kräks....så jag får nog vänta och äta detta medans jag hel ammar.

När vi ätit klart och var på väg hemåt möttes vi upp av en polis buss och en massa folk.
Så himla otäckt men det hade varit ett försök till inbrott i ett hus i närheten av där vi bor.
Mitt på blanka kvällen....
De fick inte med sig något i från huset men ändå....

Vi skyndade oss hemåt....usch riktigt otäckt!!

Sedan gick vi ned mot staden för att kolla in bilarna på stan, det var crousing i går!!
Många fina bilar men ack så mycket ungt.

Där vi stod så var det ett grabb gäng som skrek Heil Hittler osv.

Glad att man slipper vara ung på stan....men hur det har blivit nu för tiden.

Hoppas att det ändras till mina barn ska vara ute....!!
Men då ska jag natt vandra och vara på stan med mina barn, var så säker på det.

Mycket positivt var att det var så många poliser ute denna kväll....
Ett jätte tack till dem som jobbade denna kväll.
Ni behövs verkligen en sådan här kväll!!

I alla fall så vandrade vi vidare hemåt....skönt att krypa ned i sängen när vi kom hem i går!!
Riktigt trött var vi hela familjen.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: exklusivvardag

Grattis, du har vunnit det fina armbandet från Truly Madly i min blogg! Vänligen skicka din adress till: [email protected] så jag kan skicka din vinst! Må gott/Linda

2010-05-17 @ 07:15:42
URL: http://exklusivvardag.blogspot.com/
Postat av: Annika

det känns ju fint att man bor i samma trappuppgång som den som gjorde inbrottsförsöket då... :( men förstår inte hur du kan äta suring - blä!

2010-05-17 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0