Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Good morning...efter regn kommer solsken.

Nu är det Röda traktorn på tvn....

Jag längtar efter solen i dag men än är det lite dåligt med den varan, det skulle bli åska runt här i dag men vi skulle klara oss och även regn. Men men vi får väll se under dagen.

I går kväll efter skytte, tog vi en kaffe ute på gården med några grannar.
Ohh vad jag har saknat våren / sommaren.

Det är Ingrids första sommar....med oss, ja utanför magen!!
Hoppas att det inte blir allt för hett....

I dag ville Elin visa sin stora Pokal på skolan så jag har lovat att komma med den en sväng!!


Ha en bra dag även om ni får regn idag för efter regn kommer alltid solsken!!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Skriver detsamma! :)



Hoppas ni får en bra dag!

Kram

2010-05-18 @ 08:24:51
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Idag ser det allt ut att bli finfint väder här! hoppas verkligen på det. :) Jag ser verkligen med fram emot att kunna sitta på gården och fika med grannar och ha mysigt. :)



2010-05-19 @ 06:55:59
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0