Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

God kväll/natt...bestäm själv!!?

Dagen har gått i sin vanliga lunk,
längtan efter sommar värmen.

Har plockat lite i barnens rum...

Vi tog en promenad till mormor och morfar, de äldre av mina barn hoppade stuts matta.
Ingrid var i mosters famn och även i mormors famn. Det började bra för när vi kom fram så bajsade lilla Ingrid. Moster tog vid och bytte blöja direkt...

Imorgon är det dagis,skol-dags igen.

Själv ska jag försöka åka i från och kika på lite blommor med en granne och Ingrid ska få vara med moster. Första gången jag lämnar henne för att åka i väg och göra något. Vi blir väll borta en timme hoppas på att Ingrid sover den tiden. Fast det kan man jue aldrig planera men jag vet att moster klarar av det. Hon e underbar med mina barn...ja andras oxå för den delen.

När jag skriver moster så e det min syster alltså, jag hoppas att ni förstår att det är barnens moster.

Tar allt för lite själv klart ibland....men nu har ni fått en förklaring.

Min sambo ska på provtagning i morgon, sedan ska han till doktorn på Hudiksvalls sjukhus.
Kommer lägga in en länk i nästa inlägg men tar det sen så det inte blandas i hop med min sambos läkare. För han är verkligen underbar....!!

Min sambo får inte rätt värden på Waran behandlingen...hur än han undviker grönt (i grönsaker).
Han har tom börjat äta riktig frukost, gröt och det kunde man ju aldrig tro att han kunde ändra sig ang frukost!!

Näe ni nu ska jag göra nästa inlägg sen ska jag ta och sova, känner mig lite hängig i kväll.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0