Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Morgonen, lite små stretig...

Ja nu sover hon tösen iallafall men morgonen har inte varit så skojig.
Bajsat ned ca fem blöjor...så fort hon rört sig har det kommit.
Hmmm något som jag åt i går som hon inte alls tyckte om ..*funderar*???

Elin har varit till doktorn med mormor....
Som jag berättade tidigare så var Elin med sina syskon på "Hoppkudde land" i tisdags och ramlade ned i från den största hoppkudde grejen.
Så hon har haft ont i ryggen efter det...
Tyckte det var lika bra att kolla upp det, men tydligen så var det någon bristning i muskelaturen. Det skulle läka av sig självt. Kroppen läker mycket själv och det är jue bra.

Olowf har pysslat lite hemma idag, spikat is ute...så det hördes in så det hann jag sätta stopp för innan något tråkigt hände.
Annars har han myst med sina bilar inne, ja cyklat lite har han oxå hunnit med.
Nu följde han med moster och hämtade syrran och mormor på HC.

Simone är på skolan, går till halv tre i dag. (Långa dagar)

Nu e det någon som vaknar.....hör jag.

Det blev lite mycket tävlings inlägg på sidan, hoppas att ni oxå hittar något som intresserar er. Var med NI oxå och tävla. Finns under tävlingar....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Liza

Simone slutar 13.20 på måndagar..:P

2010-03-15 @ 23:23:34
Postat av: Tova

Hehe, vår Elliot är tvärtom... bajsar typ en gång i veckan bara, har också undrat om jag ätit nåt konstigt :P

Kramar

2010-03-18 @ 22:14:52
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0