Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Förkyllt här...

Har haft en super jobbig natt min 7-åring, hosta  och tät.
Ja då var det dags för vår familj då....

Hur har ni haft det med förkylningar då???

I dag har jag haft en pest dag....Less på allt i min närhet. Tyvärr...

Känns som allt jag gör blir fel, vill fet dissa denna dag.

Kanske för att man står med allt ansvar på mornarna och dagarna....
Är kanske lite trött....på allt just nu men det blir bättre.

Vi skulle städat i helgen....för ett besök idag men vem fick städa i dag, jo jag fick jäkta och flänga runt med väskor som skulle packas, dammsuga, plocka ur diskmaskinen, ladda i ny, amma, byta blöjor, amma, klä på nya kläder osv.

Morgonen slutade med att jag kastade sönder två kaffekoppar....och en ramsa som inte heter duga av denna värld, ingen barn ramsa precis!!

Men nu e det städat och minstingen sover, 7 åringen kom hem med världens utbrott....så kanske kan jag fixa detta lite smidigt oxå.

Kanske ska koka mig en rejäl panna kaffe....
så jag vaknar på rätt sida igen!!

FET DISSAR DENNA HEMSKA DAG !!!!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Hahaha...nu vaknar minstingen igen.....mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch, känner igen att man kan ha såna där dåliga dagar ibland. Hoppas det går över...Kram!

2010-03-23 @ 09:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0