Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

3 mars....det närmare sig!!!

I går när vi kom hem i från kalaset så kände jag mig illamående.....och trött på ett annorlunda sätt.

Mmmm...jag kände mig underlig i magen, började känna av värkar till och från igen.

I går morse hade jag skit ont men det gavs sig till nu inatt.

Så kanske kanske e det något på gång....skulle vara skönt och få det gjort NU !!!!

Grymt gruvsamt e det men men finns liksom inget återvändo nu....
som sagt jag tycker att det e skit jobbigt med förlossningen denna gång.

Har funderat mycket runt detta nu....

Förstå mig rätt, jag vill jue jätte gärna träffa bäsen men just förlossningen e gruvsam....
ändå ska väll inte jag klaga. Har haft relatift snabba förlossningar.

Nu ska jag försöka vila en stund....

Ha det så gött...

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0