Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Kvällen den 6 juni.

Ja då var den dagen gjord....

Som sagt jag var less men det har lagt sig lite...
Det som gör mig less är att han umgås med sitt ex och deras son....

Jag frågar mig själv om detta är normalt??

Jag skulle ju tycka att det vore mer normalt att hans son var med oss, det har jag absolut inget emot.

Men jag GER UPP NU !!!

En sån här dag tycker jag att man firar med glädje och umgås men det var kanske fel tänkt av mig.

Vi satt ute med grannarna och åt Gul och blåa dammsugare och drack kaffe.

Besviken på min sambo som lämnade oss för att umgås med sitt ex.
Alltså jag fattar inte tänket, hon hån flinade där hon satt i bilen....vinkade inte ens.

Rak i ryggen så gick jag däri från hon ska f-n inte glädjas.....Jag tänker ALDRIG mer heja, jag har gjort mitt ja nu!!!

Jag har försökt flera ggr men nu e det kört i från min sida....


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Tack för din jätte fina kommentar!

Den värmer massor :)



Vilken jobbig situation du skriver om.

Jag skulle inte alls orka med den...glad att jag o min sambo inte har några andra barn sedan tidigare. Förstår att du tycker att det är jätte jobbigt...har du pratat med din sambo om hur du känner?



Kram

2010-06-07 @ 09:40:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0