Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Idag har vi äntligen kalasat...

Olowf har äntligen haft sitt kalas på dagiset. Han fick sitta i kunga stolen på dagiset en speciell stol.
Alla barnen och fröknar sjöng för honom....sen blev det glass och strössel.
Han fick även en sagobok och en penna med en björn på.

Olowf tror jag blev glad så nu har han fått sommarlov han med....så tar vi nya tag till hösten.

Härligt...nu har alla barnen sommarlov, förutom Elin som börjar på torsdag igen. Hon ska ju nämligen gå sommarskola.

Jag har haft turen och vunnit igen....sån himla tur!!
Vad jag vunnit jo ett halsband...kommer länkning i morgon.

Nu e det film kväll men jag har hängt en hög med tvätt och plockat lite granna. Men filmen verkade bra 2012.

Diskmaskinen har nyss blivit klar och den var tydligen på min lott oxå.

Till middag blev det hemma gjord pizza. Mumsigt!!

Imorgon ska vi på sjukhuset med Simone....återbesök.

I morgon ska vi ta och äta fisk...och potatis. Längtar efter fisk och barnen blev glad när jag sa att i morgon blir det fisk. Tur att man har barn som äter fisk...


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0