Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Snart slår klockan 00.00.

Då e det färdigt med vatten och frukt stunden min.....

Ska ju ta prover i morgon igen...(fastande)

Ska vara där klockan 08.00 men sen ska jag dricka en kopp te och ta en macka, när jag äntligen kommer hem. Bävar för bussresan då det var problem sist att sitta på bussen. Jag får liksom halvsittande luta mig mot sätena längst fram....hahaha vilken syn!!!

Sen ska man ta sig till bussen och i från bussen hem.

Pust...sen e den dagen förstörd. Då jag vet att det blir sängläge som gäller sen och ont så fort jag rör mig.

Näe nu ska jag spurta till sängen, toaletten först.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Chanto

okej... gör så.. ska fixa det till veckan.. ;)

2010-01-04 @ 00:35:02
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0