Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Orkeslös...

Jag e verkligen dålig...men tänkte att jag måste uppdatera lite grann.
Nu fick jag en morot av grabben, så kom han efter en stund och här har du en till bäbisen oxå.
Gulligt va??

Jag har börjat med ett av mina löften inför det nya året....ohh det e svårt men jag tänker på mitt liv och bäsens och mina andra barn säger du vill väll inte dööö.
Så jag försöker...
Jag vet att många säger men det e väll bara och sluta....
Men det är ett beroende och jag blir skitdålig....
Som sagt finns det jue tabletter,tuggummin osv.

Det står på bipack sedeln att de ska inte användas när man e gravid.....
men jag tar hellre en bit av detta och sen slipper eländet som jag håller på med nu. (delar tabletten i fyra bitar)

I går fick jag en sån kick på den lilla biten jag tog så jag gick och lade mig och sov till i morse.
Usch stackars lilla bäs i magen....

Jag har ALLTID slutat vid de andra graviditeterna.....
så varför fixade jag inte det den här gången.

Men det är aldrig försent och sluta ....så NU försöker jag igen.

Peppa mig gärna....

Jag vet vad det kan bli för skador så det kan NI låta bli att skriva och hur dum man kan vara mot sitt ofödda barn.

Jag SKITER verkligen inte i det för jag har försökt men nu gör jag det IGEN och jag ska sluta!!!!!


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0