Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Klockan rinner i väg....

Kvällen har varit som vanligt, jag på spikmattan. Bra julklapp till sambon i från min syrra.
Det är bara jag som använder den...Helt underbar!!

Har gjort Krabbelurer ikväll, blev söt sugen.

Drack Dellenblandning (te) men fick så ont i magen av det, min lilla tyckte nog inte om den blandningen. Fick som kramp i magen av det.

Hoppas på tur att vinna något nytt te....som ej ger mig kramper.

Har pratat med syrran i telefon bra länge ikväll....

I morgon (idag) är det vardag igen och dags för nästa läkar besök, nu ska jag på Ögon igen och kolla ögonen så att inget har tillstött. Hoppas att allt e oki.
Ska även ringa och kolla om de fått mitt provsvar på blodvärdet som skickades i väg.

Haha blev nästan full i skratt men jag hittade en plats jag kan ha vatten glaset så slipper jag springa (hmm oki halta mig in till köket). Jag har ju fått en stadig liten hylla på magen och ha glaset på.
Himla kallt om lill*n sparkar bara!!

Syrran ska nog ha barnen i dag när jag ska i väg till läkaren.

Sambon ska till snokviken som vanligt.....
Hans planer går alltid före sen ska jag fixa barnvakt åt vildingarna (hahaha).
Men jag eeeee väääällll hemma då!!
Så blir jag sur och  säger...Näe jag FIXAR DET SJÄLV!!!

KAN SJÄLV!!!!

ÅK DU OCH SKIT I OSS !!

HAHAHA men det har gått över nu, känner att jag blir less när han planerar utan att höra sig för något.
Han har faktiskt två barn i familjen han med.
Men vissa går före...hör ni ett stänk avis!!

Men jag tycker att det e kanon att han kan umgås med sin son....och göra saker med han men då ska samma gälla för de hemmavarande barnen oxå. Men där blir det nå tok på tråden...

De vill ju oxå vara ensam med sin pappa i bland och absolut var för sig.....som de vill vara med mig i bland.

Sen att exet ska vara med och att han ska fixa och dona i deras nya hem, kan göra mig ursinnig!!

Tänk om jag skulle göra det med min dotters pappa, hahaha då skulle jag bli utslängd med huvudet före vill jag lova.

F-n hon har väll en gubbe själv som kan fixa och dona !! Men min sambo säger att det är ju min son, så jag hjälper dem gärna.

JAHA och.....

Jag blir snurrig på hälften, men jag har lovat mig själv att inte lägga på mig något för det här.

Jag har sagt att han (sonen) får mer än gärna vara här....men det går bara om han ska få något eller om min sambo ska på möte med honom.

Så våra kids saknar ju sin halvbror....

Ähhh...som sagt, e det inte det ena så e, det andra.

Vår tös som är 7 år har tom sagt att DU ÄLSKAR din son mer än vad du ÄLSKAR oss.....

Ja man kan ju fundera....

Jag älskar alla mina tre barn lika mycket....

Men folk har sagt till mig att så e det inte ....
Man kan inte ÄLSKA alla lika mycket.

Men jag gör det....men det e mina ord och ingen annans.

Jag har faktiskt en till grabb i mitt hjärta och det är Viktor han är 20 år (snart 21 år).
Han har varit jul-sommar barn hos oss.
En underbar grabb som jag tänker dag som natt på....
Vart tog du vägen??
Du försvann en dag från Barnhemmet i Ryssland....
Vilka jular och sommrar vi haft...
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vart du än är "vår" Viktor.

"Mammas" stora grabb....tänka er 21 år i slutet av januari.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellamman

Klart man kan älska alla lika mycket!! Tycker du ska sätta ner foten o visa var skpået ska stå Gumman ;-)



Varma kramar!

2010-01-07 @ 10:58:11
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0