Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jaha då var det vardag och måndag.

I dag började skolan här i bygden...(haha staden).

Elin var trött i morse men det gick skapligt.

Ikväll ska hon på skytte med sin syrra, ja morfar oxå för den delen.

Dagen är lugn, hundvakt nu på morgonen....

Jag skulle vilja ha lite pengar nu....men e man sjukskriven så får man nog gott vänta på det.

Turen står väll till de tävlingar jag är med i så kanske man kan få nå glatt i sin postlåda *håller tummarna*.

Jag skulle vilja slänga ut en hög med kläder, vad har man allt till egentligen??!!
Kan komma då jag tänker använda dessa kläder.....men de finns de som gör kläder hela tiden!!

Tänk och bara få packa i hop och skicka det vidare alt. att slänga.

Böhhh för allt....

En riktig klago dag för allt elände.....

Jag vill oxå kunna köpa söta bodysar och sängkläder och....skötväska osv....

Men med den ekonomi som en annan hamnade i ska man vara glad om man har mat på bordet, el och lgh.

Hur får alla andra det och gå i hop och ändå handla.....precis vad de vill??!!

JA syrran jag vet att du kommer med något klyftigt....men nu tänkte jag på alla andra i min omgivning.

Näe nu vaknade Olowf....så jag ska fixa lite frukost, få se om han vill ha gröt.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej du undrade över vem som vann smyckespaketet, jag vann det!

2010-01-11 @ 12:36:00
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul! :D lägger upp finalisterna efter klockan 12 inatt :D så då ser du om det blev du ;)



allt bra ikväll då?

2010-01-11 @ 20:44:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: eva

De va en tjej som heter Miranda som var vinnare. :)KRAM

2010-01-12 @ 02:31:03
URL: http://www.blattebella.se/
Postat av: AnnA

Hej Nettan!

Eftersom jag bor i de varmare zonerna har jag svårt för att rekommendera rosor i de kallare klimaten, men oftast kan en del från de gammaldags engångsblommarna gå bra , och det kanadensiska sortimentet skall vara ypperligt i kallare zoner.

"Leverkusen" är en gul klätterros som enligt LÅG kan fungera upp till zon 5, men själv har jag faktiskt ingen erfarenhet av den rosen. Du får höra med den lokala plantskolan vad som skall kunna gå i det gula sortimentet.

Kul att du hittade till min sida, iallafall.

Ha det gott så länge!

hälsn

AnnA

Postat av: Duracellmamman

Ja Du, hur får man ihop det? Ingen aning... ett under varje månad ;-)



Är det något speciellt Du behöver i babyväg nu?!



Varma kramar!

2010-01-12 @ 22:32:38
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0