Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag har varit på promenad....

Jag har varit ned på Nära dig och inhandlat lite 20:- varor ikväll men ojoj innan vi var hemma igen.
Så nu kan jag knappt röra mig....

Handlade; Icas Cornflakes 900g, 2 st kiwi /päron korgar, apelsiner 2 kg, korv, 2 pkt makaroner.
Alla dessa varor för 20, kanon priser som jag inte vilja missa.

Ica kortet firar ju en massa år!!

Sen blev det lite kaffe (Gevalia såklart), mjölk, bregott,bröd.

Inget onyttigt....fast jag är himla sugen på riktigt salt lakrits men det får vänta tills på fredag kväll.

Inget godis på veckorna....för någon i familjen, rätt skönt faktiskt!!

Ingen läsk om det inte är något speciellt tex kalas.

Bara hembakat fikabröd inget köpt....

Ja nu måste vi hålla åt på allt...

Tänkte mig att jag skulle ta och baka frallor, Bittens socker fria frukost bröd, långpanne bröd och frysa in så det finns i frysen.

Så slipper man köpa bröd....

Ja man måste jue försöka....


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0