Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Då har jag kollat på tvn en stund...lite bäbis snack nu en stund..

Elin blir nog hemma i morgon, hon sover så oroligt och gnyr.
Jag vet hur hon känner sig jag har nyligen oxå varit förkyld.
Man e helt slut i hela kroppen och tät i näsan.
Lilla gumman!!

Har ätit micro macka nu och druckit vatten....jag fastar nämligen i från 00:00 tills 08.30.
Ska ta lite prover igen, håller tummarna att de ligger bättre denna gång!!

Jag har som sagt stoppat i mig det mesta som det är Järn i, ätit tillskott brustabletter.
Så på onsdagen/torsdagen får jag provsvaren.

På onsdagen ska jag på ett ultraljud igen....liten *nyf* på vem som buffar i min mage.
Ska se om de kan se något kön....skulle kännas bättre om jag visste vad som finns där i min stora mage. För nu har den växt kan jag lova.

Om jag ska plocka fram lite tjej/grabb kläder.....!!

Syrran har jue sparat lite kläder efter barnen....som hon packat i storleksordning men blandat kläderna.
Så man kan ju få lite jobb där i början....Om syrran har tid så hjälper hon säkert gärna till men hon har mycket med skolan nu så jag vill inte stressa på henne. Hon har liksom nog med sitt...

Jag skulle vilja köpa bodyn som det står Mina första kläder och även mössan och minns jag inte alldeles tokigt så fanns det byxa till.

Ja det får nog bli till syrrans bäbis för just nu e det kämpigt ändå att få det gå ihop när jag är sjukskriven....

Men man kan jue alltid önska sig...

Kanske finns det någon trevlig tävling eller om det finns någon vänlig själ här ute som vill bli av med sina......!? Så hör av er i så fall....


Näe nu ska jag gå och hänga lite tvätt....

Kram och go natt på Er, Olelsi /Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi med en stor bamsekram till Dig Gumman och hoppas att allt har börjat lösa sig för Dig där hemma!



Tänker på dig!

2010-01-26 @ 11:41:03
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0