Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Alla e uppe...

Elin har haft en kompis sovande här i natt...så de myser i badkaret nu.
Olowf är på språng till en kompis....

Jag sitter här för att drömma mig bort ett slag....

Sambon är med sin äldsta son i Snokviken=Näsviken.
De skulle fixa nån fyrhjuling som har gått sönder.

Blev så less blev väckt av en mobil som ringde och sambon hörde inget så jag släpade mig upp för och svara....och det var hans son, så jag sa pappa ringer när han vaknat då han inte somnade förrens 06.00. Men sen ringer han några ggr till och då blir jag lite halv less!!

Sen ringer han och säger mamma och jag kommer om ca 10 minuter så då ska vi åka....
och han säger ja det går fint det.

Hade jag sagt att Olowf sitter på toa tar du han nu så har han inte orkat kliva upp!!
Lite less på EX som ställer krav hela tiden.

Men det e lika stort fel på sambon som aldrig säger NEJ!!!

Ohhh....

Tänk om jag skulle börja umgås med mina ex på det viset som han gör ojojoj vilket liv det skulle bli då!!!!


Näe nu ska jag kika vad de gör i badrummet...låter som en vild lek.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0