Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Natten har varit skaplig....

Elin är på skolan...

Olowf är lite ledsen nu och frågar om hans pappa kommer hem snart....

Jag längtar oxå efter honom men som sagt bättre han blir piggare innan han kommer hem.

Snart kommer ju lilla bäsen oxå.

Min pappa/morfar tog hem barnvagns underredet till barnvagnen....igår. Jag tror det blir göör snyggt.

Ni får väll tycka jag e knäpp som vill ha barnvagnen i från när jag var liten, tänk att den finns kvar.

Årsmodell-72, Röd....stiligt!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja du verkar väldigt snäll :D

2010-02-15 @ 21:24:59
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Helen

oj va otäckt..förstår om barnen är ledsna...hoppas han får komma hem snart till er..

snart dags för bebisen att titta ut.. gud så kul.. när har du tid??? hoppas du mår bra gumman.. kram

2010-02-15 @ 21:30:15
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0