Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Dags igen då....

Ja att vila en stund....
I lördags lade vi oss tidigt, så det gör jag inte om....fy vilken natt och dag.

Vi skulle ha städat i dag, flyttat om och plockat i hop.

Men så ringde min sambos ex och ville ha hjälp hos hennes mamma, alltså hans fd svärmor och skotta snö.
Ja så han drog som en symaskins agent och jag blev på skit dåligt humör...så där gick vår städ dag!!

Jag kan knapp gå över golvet och då tog jag och kollade på en film med barnen i stället, mys i soffan.
De var jue förstås ute oxå en sväng i det vackra vädret....

Men har man bestämt så har man tycker jag....

Barnen blev jätte besvikna....

Så stämmningen är väll inte på topp härhemma ikväll....han ligger i soffan och kollar på tvn.

Jag har stökat bort min tid vid datan....sen barnen somnade jag lade dem ikväll.

Olowf frågade tom om han fick gå och lägga sig det e man inte van med honom..*skratt*.


Lite senare i dag ska vi på Öron mottagningen, Elin och jag....Olowf följer oxå med.
Hade en förhoppning om att min mamma var ledig i morgon men det var hon jue inte.
Pappsen skulle som sagt i väg han med....så det finns liksom inget annat och välja på än att ta han med oss. (Ja lill grabben alltså).

Elin har jue tappat hörseln på ena örat, hon gjorde det i höstas och vi har ränt hos alla olika doktorer men nu först får vi komma på öron på sjukhuset.

Hoppas att det inte allt för dåligt och att det går att fixa till....de har pratat om vatten bakom trumhinnan oxå så vi får väll se vad doktorn säger i morgon. Hon ska även göra hörsel test.

Näe nu ska vi ta och runda av denna natt oxå med lite sömn..och knak i bäcknet.

Kram Olelsi/ Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0