Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Då har vi avverkat en natt tillsammans....

Det var lite svårt och somna i går, många tankar som rörs i huvudet både på mig och min sambo.

Barnen var glada och de var väldigt förstående när deras pappa måste få vila och vara i fred.

Vi har jue liksom bara en trea så de är jue inte så stora områden och röra sig på.

Nu leker barnen med dockor...de leker sjukhus och pappan blir sjuk osv. ett sätt att bearbeta det hela skulle jag tro.

****
I kväll vid middags bordet så säger grabben....

-Mamma min nya blogg heter Beach boy.se

Hahaha jasså du har skaffat blogg??

-Jajamän så nu kan du gå in och skriva där.

De e kuliga de små....

****

I morgon ska jag på ul och min sambo ska på provtagning på medicin.
Alltså en heldag på sjukhuset i morgon...

Min sambo ska ta prover var fjärde dag för att ställa in rätt medicin dos. Sen blir det ca 1 gång per månad.

Bm tror att bäsen ligger med huvudet uppåt....
Vi tar väll det oxå....jag tror jag kan gå genom en bergvägg snart.
Sista veckan och vända är nu....sen blir barnet för stort att vända.
Så kanske blir det planerat snitt, vi får se i morgon.

****
Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0