Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

När ska folk bli vuxna...

Ja tänk jag börjar inte ens förvåna mig....

Jag blir så ledsen inombords så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Grabben frågar mig kan vi köpa ett Xbox i julklapp....men näe säger han strax efter, mamma jag ska inte tjata något mer.
Vi kommer aldrig få råd, eller hur mamma???
Jag önskar att jag skulle kunna ge honom ett men så är inte fallet, tyvärr!!
Kanske kan jag plocka i hop lite sparade slantar så han får sitt älskade xbox.
Men det finns jue fler barn i familjen...och de önskar sig oxå julklappar.
Ja ni mamma ska fixa denna julen oxå...

Vem annars???

Vissa tänker bara på sig själv...!!!!

Men när tänkte jag på mig själv, här går mina pengar till hyra,elström,mat...ja lite kläder till barnen (ja mormor köper oxå mycket,tack).

Näe blä för denna leksak till pappa!!

Tror jag börjar bli gammal...

Sen ska jag köpa en säng till Ninni, en säng till mig, en soffa....vi ska ju snart flytta!!!

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0