Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

En mammas hjärta....

Allting kan gå i tu....

I dag hände ett olycksfall i hemmet och lilla Ingrid ramlade i golv.

Ingrid skrek till en början men somnade hon och fixerade varken blicken på mig eller någon av sina syskon, bara föll i sömn...

Ambulansen var ett måste, in på området rullade två ambulanser...

Två grinande syskon....töserna var fulla med gråt över sin lilla syster som vart tvärt dålig efter fallet.
Olowf tyckte mest det var coolt, att hans Ingrid skulle få åka ambulans.

Jag var så himla rädd, så jag visste varken ut eller in....

Ingrid och jag fick åka in med en av ambulanserna, barnen var hos en familj på gården tills mormor kom i ilfart.

In på Barnmottagningen, där de väntade oss....Undersökningar skedde av tre stycken läkare.

Vi fick senare åka hem....skulle hon bli slö, kräkas eller bete sig annorlunda så skulle vi åka in igen.


Nu vaknar lilla tösen så ska kika till henne nu....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: giulia

shit, hoppas det är bra nu med lilla tösen ! kram på er !

2010-04-26 @ 09:50:22
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: Helen

men fy så otäckt. . hoppas att allt har gått bra.. kram

2010-04-28 @ 19:10:15
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0