Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Tankar...natten snart och jag är vaken som vanligt.

Nu är det kvällen och det har gått sin gång det oxå. Barnen sover sen länge som vanligt. Imorgon blir det först skolan för Elin och Olowf är ledig sen blir det sjukhuset med henne.
Men min dag börjar tidigt i morgon först ta sprutan och sen ska jag till doktorn och sen är man helt klart slut i ryggen efter det.
Åker hem en stund innan det är dags för att åka med Elin....ohh vilken dag!!

Hur gör NI med vaccin mot influensan??

Jag funderar fortfarande HUR jag ska göra.....och även med barnen??
De har ju bara testat detta på 60 personer.....
Pratade med mamma ikväll....men inte blev jag nå tryggare i det.

HUR har ni resonerat angående detta??
Tacksam för svar...
Jag vet att det här måste jag bestämma själv men ändå.....lite råd !!!!?

Ryggen värker så jag blir tokig snart...och i bäcknet bara knakar det. Känns som ryggen e tung, kan inte gå i utförs backar eller ned för en trapp.
Hur ska detta sluta??

Längtar efter ett glas vatten men det e långt till köket..... (e som en gamling).

Såg AA på datan ikväll för någon skulle se på HOUSE....alltid jag som får backa då.
Men det var inte så himla bra ikväll som det brukar vara. Det är väll det enda jag ser på tvn förutom barnprogram med barnen.

Ikväll så åt jag en tallrik med gurka,fetaost och oliver mumsigt!!
De andra åt Pärmos och korv, ja förutom Elin som var på Junis då för hon fick Pytt i Panna.

Har inte haft någon lycka i nån tävling än men det kanske kommer förr vann jag bra mycket men nu verkar den turen gått till någon annan.

Man kanske skulle resa sig och hämta det där vatten glaset.

Börjar bli rastlös kan ni komma på något som jag kan göra på dagarna och nätterna???

Funderar om jag ska ta och lära mig sticka.....men det har ju aldrig varit min grej precis, men måste börja göra något.

Ska kolla i morgon på Stickpelle här i Hudik om de kan ge mig något tips.

Kram på ER alla.

Olelsi/ Nettan i Hälsingland.





Kommentarer
Postat av: Helen

gumman.. på nätterna ska man sova så då behöver du inget att göra.. nä fy för att inte kunna sova.. hoppas du får ro i kroppen så du får sova lika gott som en bebis.. sprutan.. ja du jag har ingen aning hur vi ska göra.. kram

2009-10-25 @ 22:06:50
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0