Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Måndag kväll....

I kväll har vi varit och grattat grannen, Grattis Tomas !!

Det har inte hänt så himla mycket i dag.....

I morgon ska jag åka ned och ta vaccin..(risk-klass). De har dropp in dit jag ska.
Sen skulle jag har varit och tagit prover på sjukhuset....men får ta det en annan dag.

På onsdagen ska Elin prova ut skor på Ortoped tekniska, äntligen så slipper hon gå i Foppa skor (börjar bli kallt nu).

Ja det var ju inte mycket jag hade att berätta..hahaha.

Men ha en bra kväll....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Helen

mår du bra efter att ha fått vaccin? jag är så tveksam hur jag ska göra med Leo.. Thea är ju för liten .. hur gör du med dina kids?

kram

2009-10-25 @ 21:45:09
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0