Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Godmorgon mina läsare!!

I natt...fick jag så ont så jag har huserat i vår soffa inatt. Nätterna är en plåga nu....
Resten av familjen sover som stockar men som sagt det är ju tidigt än för dem, 06:59.

I dag blir det en lugn hemmadag. Olowf och jag var ju ned och handlade i går så nu klarar vi oss ett tag.

Vad ska ni hitta på i dag då?? Något spec. mys eller??

Jo om det blir skapligt väder ska vi gå ut i skogen, barnen ska plocka kottar till en teckning de vill göra. Så lika bra innan snön kommer sen e det liksom försent.

Olowf vaknade precis....och ropade efter Simone.  Han kröp in under täcket med sin pappa så nu kanske han sover en stund till. *hoppas*.

Vi höres under dagen....

Sköt om er och ge någon en komplimang i dag (ärligt).

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0