Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Varit på staden idag....

Jag var på Åhlens och köpte ljus och en krans sen var jag på denna underbara butik,

Länk: http://www.websitefolder.net/hudiksvallsfarg/Nyheter.asp


Jag köpte bla denna flaska så himla underbar och vilken lukt, den måste ni prova och ni kan även skicka efter i deras butik. Jag köpte även hjärtan med siffror och en låda som det står bullar på.





Den här kransen köpte jag på Åhlens den ska jag ha på min balkong dörr.

Dagen avslutades med att vi handlade på Hemköp sedan så åkte vi  hem och pyntade lite och vi har ätit tacos nu ikväll.

Nu är det sängdags för barnen....
I morgon är det Jul-skyltning....på staden.


Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Gör mig en tjänst kika gärna in på länken och kolla på deras blogg och även i butiken.
De har en tävling på gång nu......skynda skynda!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0