Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu säger jag....

God natt till er alla.....!!

I morgon ska Elin och jag till sköterskan på hennes skola och kolla hennes hörsel, oroar mig lite genom att det enbart tjuter i hennes öra.

Vi har tidigare varit på HC men de tyckte att jag skulle avvakta och ge en värktablett om så behövdes.

Men som MAMMA så ger jag mig inte, hon ska kollas upp, det får väll stå GK i kanten då eller GM.

(förklaring på GK=Gnäll Kärring och GM=Gnäll Mamma).

Näe ni nu väntar sängen i någon timme innan jag somnar på stolen, blir dåligt med sömn på morgon timmarna.
Jobbigt som gröne.....

KRAM

Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Sara

Godnatt, sov gott :)

2009-11-19 @ 03:13:07
URL: http://saras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0