Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu har hela dagen ....gått igen.

I dag har jag varit med Elin till doktorn och det är illa med hennes hörsel, vi ska på en koll till på HC sen efter det en remiss till sjukhuset.

Hoppas att allt ordnar sig.....för lilla vännen.

Vad har ni hittat på idag då??

Regnet har fallit i dag med....men skönt att inte snön har kommit för då kan jag knappt gå ut för rädsla och halka.
Får ta fram sparken då....(hahaha).

Nu väntar jag på mamma ska komma....har nyss pratat med henne.

Snart kommer väll Peter hem och det ska bli skönt, har sån huvudvärk och känner mig så instängd.

Vi ska väll gå över till Robban sedan, han fyller nämligen 40 år.
De ska ha fest på lördag och då e vi bjuden.....får se om jag orkar med en kväll. Pust!!
Kanske ska våga mig på och ta en alvedon då.

Nu ska jag kika om jag hittar någon tävling....
Men jag har då verkligen otur i dem men f-n den som ger sig.

Någon gång lärer väll lyckan hamna hos oss i vår familj, i Hälsingland.

Kram
Olelsi / Nettan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

http://lisa89.blogg.se/2009/november/min-och-syrrans-gamla-barnvagn-fran-1972.html



Bilder på vagnen...

2009-11-19 @ 19:59:33
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0