Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Min läkare ringde idag....

Alla prover var inte så bra....så hon skulle kontakta Akademiska på direkten.
Hon ringer mig i morgon för att ge närmare besked....
Jag vill inte gå in närmare men vill ni veta mer så skriv en kommentar så ska jag försöka svara så gott jag kan och vill.
Jag väntar barn och det är en stor risk med det och provsvaret.....Jag har ju berättat att jag gått på utredning över proppar !!!

Ohh om det någon gång kunde få vara bra....!!

Men så ser tydligen inte mitt liv ut.....just nu.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Giulia

önskar dig all lycka nettan !!!! <3

2009-12-01 @ 13:58:39
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0