Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Mat prat och inget annat.

Trött, har varit på min dagliga promenad.
Orkar knappt gå ned på affären snart...
Långt kvar, hur ska detta sluta??

Nu ska jag gå och steka fläsk och koka pärer.
Här i Hälsingland äter vi stadig middag....(syns det eller)?
Hahahaha.....
Vi äter varierad kost....
Olowf har önskat blodpudding, så jag lärer väll fixa det någon dag.
Det är verkligen inte gott, men han kan äta tre stycken skivor med lingonsylt såklart.
Alla mina barn äter blodpudding men inte jag, pappsen äter ju oxå det såklart.

Näe slut snackat om mat....nu vill jag ha pärer.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Oh, så kul att du skrev lite mer om digsjälv. Alltid kul att få kommentarer från dig! =) Hoppas att du har det mysigt i höstrusket, här är det storm...Huh! Delta gärna i min nya jultävling! Kram söta!

2009-11-18 @ 20:48:02
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0