Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Pappsen har haft barnen...

I kväll jobbade jag som sagt min första kväll, så hör och häpna pappsen hade barnen.
Det slutade med att Elin fick utegångs förbud, ingen veckopeng och sen drog han tillbaka utegångs förbudet och sa att DU lämnar inte gården i morgon.

Haha så enkelt allt kan vara.....

I morgon är det jag som är hemma med tösabiten, låter spännande och ha en 7 åring inne hela dagen.

Pappsen ska åka bort med svärgubben och fixa veden.

Ha en underbar kväll...ska mysa med gubben lite innan jag somnar!!!

Kram
Olelsi
Nettan



Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om skorna? hiss eller diss?

Svart eller vitt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0