Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ledig i dag med...

I dag blir nog Elin hemma hon dök två ggr i går, hamnade på golvet pladask. Har ont i sin fot....egentligen har hon ont i båda sina fötter men nu värre i den ena. Läkaren säger att det kan vara hälkudden men kan den slitas ut redan vid ett års ålder för det började då. Nu har hon gele i skorna men det funkar inte så bra.
Den 14 maj ska hon in på rtg så får vi se om de vet vad som är felet???

Vi ska eller rättare sagt jag ska tvätt lite i dag så tvättstugan är bokad.

I helgen jobbar jag.....ja det har jag glömt berätta.
Har ju börjat arbeta igen, trivs mycket bra på Innegruppen på Stallet. (ej med hästar som många tror....nej detta handlar om äldreomsorgen med människor).

Ett varierande yrke men dåligt betalt.....Fast man får mycke i utbyte när man jobbar med människor.

Näe nu ska jag ta och koka lite kaffe.

Ha det så gött mina vänner!!!!

Kram Nettan


Kommentarer
Postat av: Helen

grattis till jobb.. å stackars Elin.. fy hoppas ni får svar på vad det kan vara... huga.. låter inte skönt det där.. kramar om

2009-05-08 @ 21:52:38
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0