Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Alltid jag....


En dag hemma igen med barnen....
Det e liksom klart att det e jag som ska vara hemma jämt.
Det är alltid DU som kan sticka.
Jag e rastlös...
Det finns hur mycket som helst och göra hemma....
Nu e det ju dags och lägga de små...
Kul att DU kunde vara hemma med de när vi e lediga tillsammans.

Jag har semester men DU har inte ens frågat när??
Jag planerar och donar ska jag jobba helg  / kväll så ska jag fixa med xtra folk som kan ta dem
 för DU ska alltid jobba över.

När kan jag få sköta mitt jobb och släppa min planering.
Jobbar jag dag ska jag nästan springa hem på eftermiddagen för att de ska hämtas.
DU säger jag hinner nog inte....
MEN va f-n vi har satt barn till världen då får man ta hand om dem oxå!!

Rätta mig om NI tycker jag har fel??

Kram
Nettan



Kommentarer
Postat av: anna

mmm det låter inte helt sunt det där, hoppas det löser sig!

2009-05-22 @ 22:07:33
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0