Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Fredag...20 mars-09.

Idag ska jag ta det lugnt ska vandra inatt och det är inte fredagen den 13:onde.
Haha tänk att jag tog fel kväll men bättre det än inte alls.
I går fick jag hjälp med min data och den är som ung på nytt....
Varför lämnar man inte in den och får hjälp med det som behövs?? Man tror man är så duktig på datorer!! (asg)
Jag skulle nog egentligen inte ha data....hahaha!!
Men jag är sugen på en bärbar....
fast de kostar ju pengar. Så det får vänta ett tag...
Vad jag helst vill ha nu är en ny skärm.....man får ju nästan sitta med förstoringsglaset.....

Mamma vad du är snäll.....den där diskmaskinen vi hoppar över den!!
Jag kan kratta eran trädgård ohh fy vad jag smörar.
Men jag vill ha en ny skärm....

Senare ska jag och Simone åka på stan, Simone har sett en tröja som hon vill ha och sen ska hon köpa present till hennes kompis. Simone ska nämligen på badkalas.
Ska försöka få min syster med oss....

Ja på förmiddagen ska jag läsa lite Etik gå upp till kyrkan och se vad som sägs hihi har en kär vän där.....som jag ska träffa.

Nu hoppas jag att NI min vänner får en underbar dag.....så hörs vi lite senare.

Kram Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: K

Tack vi behöver all hj'älp vi kan få!

2009-03-20 @ 10:35:46
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Har inte haft tid att besöka dig på ett tag, haft fullt upp med skolan o inte minst Galan, så precis nu ska jag uppdatera mig!!



Trevlig helg!!



kramis!!

2009-03-20 @ 21:30:38
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0