Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag lovar att skriva men....

Jag kan berätta lite kort om promenaden....inget att berätta egentligen. En vanlig promenad....jag var till min förra praktik-plats och frågade igen om jag fick vara endel av deras arbete. De lät mycke positiva, lite att fixa med, ringa lite samtal osv men det kommer nog att funka.

I kväll har Elin och jag varit för oss själva, vi åt hamburgare och strips. Mysigt.

Du är gudomlig syster min som tog Olowf ikväll med......JAG ÄLSKAR DEJ !!

Jag och Elin var med Liza (syster) och handlade på Kvantum.....Kanon!! Det är ju världens bus väder här, snöar!!

Jag är så himla trött och i morgon ska jag på skolan på möte. Men jag måste verkligen ta tag i det här nu.....

Elin och Olowfs pappa jobbar natt.....

Nu ska jag tassa runt på några sidor skrievr mer i morgon känner att jag är för trött!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0