Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

De ringde från dagis idag....

Minsta grabben är varm och det vore bra om NI hämtade honom....
Japp han hade 38,1....
Han är jätte dålig...han svarar så dåligt på medicinen (feber nedsättande). Han har 38,9 nu min lilla gubbe.
Han låg och yrade för en stund sen om KORV-LISA.....
-Vem är det frågade jag??
-Han svarade MOSTER SÅKLART !!!

-Jag ramlar ned för trappen...sa han.
- Ja men mamma är här, jag håller dej i handen...
- Då skrattar han och säger FEL HAND!!

Min lilla vän e så dålig.....så natten blir lång.

Han sover lugnt och stilla nu.....kör lite natt jour ikväll, jag vågar ju inte sova även om jag ligger bredvid honom. Vill ju att han ska svara på medicinen först.

Näe nu dags att gå och sätta mig bredvid honom igen.

God natt på ER alla.

Kommentarer
Postat av: Helen

stackars liten.. kram

2009-01-26 @ 20:30:46
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0