Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Dags och krypa till sängs nu ....måste bara berätta lite först.

Elin har varit med sin syster på Pistol skytte ikväll......
- Jag ska oxå börja och skjuta sa hon idag .....men när det kom till krita så näe det blev inget skjutande av.

Hon vaknade för en stund sen och började krypa runt i sängen .....(hahaha) så sa hon åt det hållet!!!

Jag frågade e du kissnödig??

-Jajamän....så hon traskade i väg .....

-Ja kom lite efter då står hon i köket och ska skjuta luft-pistol säger hon.

- Jaha men nu ska du få gå på toaletten först och sedan sova en stund så får du skjuta nästa måndag.

Hon tittade på mig som jag inte vore riktigt klok......(hahaha)!!

Hon gick i sömnen...och pratade!!!

Mitt lilla busfrö !!

Man ska ju inte väcka dem om de går i sömnen men hon lät precis som hon var vaken!!!

SNOPET!!!

Näe nu ska jag paketera muffins som vi ska ta med till backen i morgon........

Kramar och Go natt från oss !!!

Kommentarer
Postat av: Helen

haha.. så skoj... svarade lite i min blogg.. men det var en föreläsning reggio emilia inspirerat.. föreläsaren var från huvudstan... sen så stormtrivs jag på jobbet.. så himla kul.. har så mkt energi efter att ha varit hemma så länge.. HÄRLIG känsla.. kram kram

2009-01-27 @ 20:36:58
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0