Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

-15

Ja idag blir man nog inte ute nå mer än nödvändigt.....

Kan även berätta att det blev ingen bio igår.....de hade varit till Bergsjö för att hämta ved så de var lite trötta av sig.
Min pappa har ju opererat sig så han får inte göra nått så Peter var med och lastade en släpvagn med ved.
Sen skulle de hem och hos min mamma och pappa skulle de äta tacos.
Så ikväll kanske det blir av istället, ja bion alltså.

I går kväll var vi upp till Sussi och Robban och lilla Albert har ögon.infl.. Fy så hemskt det ser ut!!
Hans syster hade det före så det smittar ju nå grymt.
Sen gick jag hemåt med Elin och P stannade kvar. Somnade kanske lite sent i går men vi tog sov-morgon idag, skönt!!

Olowf och Simone e fortfarande kvar hos syrran....

Jag är med i en tävling (ja många för den delen) men just en som skulle glädja ALLA barnen. Att vinna en tusenlapp som jag skrev tidigare så är inte pengar allt men det kan underlätta.
Om jag nu har turen att vinna ska vi gå på bus-palatset här i Hudiksvall och barnen ska få ta en varsin kompis med sig.
Men med bara en inkomst pluggar heltid, då finns inte den möjligheten tyvärr.

Vi ALLA skulle hoppa av Lycka om just vi vann......så vi håller tummarna för det!!!  (6 små tummar + mammas två).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0